Story of Magic


 :: 
Organizacja
 :: Wiki
Alchemia
Story of Magic
Alchemia Fd79c4e142d48381ed6eff66c6bcd53b
Przynależność : Kadra forum
Story of Magic
Administrator
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
10.09.23 20:14
https://story-of-magic.forumpolish.com https://story-of-magic.forumpolish.com https://story-of-magic.forumpolish.com https://story-of-magic.forumpolish.com https://story-of-magic.forumpolish.com
Powrót do góry Go down
Story of Magic
Alchemia Fd79c4e142d48381ed6eff66c6bcd53b
Przynależność : Kadra forum
Story of Magic
Administrator
Kryształy
Kryształy są głównie używane do rytuałów. Z nich wytwarzane są wahadełka oraz specjalne szkła, przez które widać ślady magii. Szkiełka zazwyczaj przydają się uzdrowicielom oraz magikom wiedzy. Każdy może też nabyć kryształ i trzymać chociażby w kieszeni. Bez obróbki ich moc jest niewielka, aczkolwiek przy rzuceniu odpowiedniego zaklęcia, można powiększyć ich moc.
Poniżej znajduje się spis kryształów dostępnych na forum wraz z dokładnym opisem. Listę rytuałów oraz craftów można znaleźć tutaj, a same kamienie nabyć tutaj.

Spis kamieni jest w porządku alfabetycznym.

AleksandrytKamień, który w zależności od padania światła, zmienia swój kolor. W świetle dziennym jest zielony, w sztucznym czerwony. Jego znaczenie opiera się na harmonii oraz połączeniu z własnym duchem. Może dlatego przeważnie używany jest do wykonywania rytuałów mentalnych. Trzeba z nim uważać, ponieważ w nieodpowiednich rękach może szybko ulec zniszczeniu.

AkwamarynBłękitny kamień, nieobrobiony przypominający kształtem graniastosłup. Jak sama nazwa wskazuje, jest mocno powiązany z żywiołem wody. W magii często wykorzystywany do wzmacniania zaklęć uspokajających, a także do rytuałów powiązanych z magią natury.

AmetystKamień o fioletowym zabarwieniu, który wspomaga spełnianie marzeń oraz sprawia, że stajemy się wrażliwsi. Z tego względu jest używany głównie przy wzmacnianiu czarów powiązanych z magią snu. Odpowiednio zaklęty może chronić przed koszmarami lub dawać bonus do magii mentalnej.

CytrynKryształ, który przez swój piękny, żółty kolor, jest często kojarzony ze szczęściem oraz siłą. Bez magicznego wsparcia niewiele zrobi, można powiedzieć, że jest bezużyteczny. Jednak po wykonaniu na nim odpowiedniego rytuału, może wspomagać magię fizyczną.

HematytHematyt pełni rolę swojego rodzaju uziemienia. Po odprawieniu odpowiedniego rytuału może być używany przez iluzjonistów, kotwicząc użytkownika w rzeczywistości. Uchroni ich to przed zatraceniem się w swoim własnym tworze. Użycie go w innym rytuale, wspomoże magię iluzji.

Kamień księżycowyKamień, który jest bardzo powiązany z podróżami astralnymi. Po użyciu odpowiedniego rytuału, kamień księżycowy zyskuje ochronne właściwości. Jako moc wzrasta gdy zostanie naładowany energią pełni księżyca.

Kryształ górskiKamień o wszechstronnym działaniu. Z jednej strony po odpowiedniej obróbce może służyć jako mała bateria magiczna, z drugiej ma silne właściwości oczyszczające umysł, ciało, jak i pomieszczenia. Bardzo lubiany przez tych, którzy posługują się magią wiedzy. Po odprawieniu jednego z rytuałów kryształ górski daje bonus do magii wiedzy.

KwarcJeden z najpowszechniejszych, najtańszych i niestety też najsłabszych kamieni. Ma on swoje zalety i wady. Do tych pierwszych należy fakt, że kwarc sam w sobie posiada bardzo neutralną energię. Jest w stanie zastąpić inny kamień podczas rytuału, jednak nie bez ryzyka. Magikowi wykonującemu zaklęcie, ciężej jest utrzymać stabilność magii, dlatego jego poziom trudności wzrasta o 1.

Kwarc różanyRóżowa odmiana kwarcu jest nazywana “kamieniem miłości” nie bez powodu. Używa się go do wszelkiego rodzaju rytuałów, które biorą pod uwagę relacje pomiędzy ludźmi. Niekoniecznie musi być to magia miłosna. Niektórzy wierzą też, że kryształ wspomaga płodność.

OnyksKryształ szczególnie znany medykom. Nawet osoby niepowiązane z magią, uważają, że onyks ma właściwości leczące. Magicy są w stanie obrobić go tak, by wyciągnąć z niego tyle, ile się da. Po odprawieniu jednego z rytuałów daje bonus do magii uzdrawiania.

SzafirJeden z kamieni chroniących, jednakże o nieco innym działaniu. Ten jest używany przy rytuałach uwalniających. Pomaga w usunięciu wszelakich klątw oraz innych czasowych zaklęć.

SzmaragdPrzez swój zielony kolor można go kojarzyć ze spokojem. W rzeczywistości tak jest. Można go używać do tego, by wykonywać zaklęcia uspokajające. Jest też symbolem harmonii i balansu. Powszechną wiedzą jest to, że wspomaga utrzymanie stabilności magii podczas zaklęć oraz rytuałów.

Powrót do menu
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
10.09.23 20:14
https://story-of-magic.forumpolish.com https://story-of-magic.forumpolish.com https://story-of-magic.forumpolish.com https://story-of-magic.forumpolish.com https://story-of-magic.forumpolish.com
Powrót do góry Go down
Story of Magic
Alchemia Fd79c4e142d48381ed6eff66c6bcd53b
Przynależność : Kadra forum
Story of Magic
Administrator
Zioła
Czerwona koniczynaPowszechnie wiadomo, że czterolistna koniczynka przynosi szczęście. Magicy jednak, szczególnie ci zaznajomieni w magii natury, wiedzą, że szczęście, potrafi przynieść jedynie czerwona koniczyna i to dodatkowo zamieniona w eliksir. - zdjęcie

ImbirPowszechna roślina, znajdująca się pod postacią przyprawy w niemalże każdym domostwie. Oprócz wpływania na smaku potrawy jest również wykorzystywana w magii, a konkretniej eliksirach. Używając imbiru, można stworzyć eliksir zwiększający czasowo atrybut percepcji. - zdjęcie

JaśminPowszechny kwiat, który bardzo łatwo dostać. Ma działanie uspokajające i jest używany w przeróżnych eliksirach związanych ze spokojem oraz snem. Jeśli masz problem ze snem, warto zasadzić sobie niewielki krzak jaśminu w doniczce i postawić go w miejscu, w którym spędzasz najwięcej czasu. Zapach sprawi, że twoje nerwy i stres dnia powszedniego zostaną złagodzone. - zdjęcie

LawendaKolejny kwiat, który ma działanie uspokajające i usypiające. W magii używany jest do rytuałów z użyciem kamieni, nie przy eliksirach. To właśnie jest podstawowa różnica między nim, a jaśminem. - zdjęcie

Moringa OleiferaRoślina, której liście mają zastosowanie w magii, a konkretniej przy tworzeniu eliksirów. Wpływa na wytrzymałość osoby, która wypije przygotowany z niej eliksir. - zdjęcie

Mucuna Pruriens (velvet bean)Roślina ta pochodzi z Afryki, gdzie powszechnie rośnie. Można ją jednak sprowadzać, bądź próbować hodować samemu. W eliksirach wpływa na potencjał magiczny magika, a ściślej mówiąc, zwiększa go. - zdjęcie

Pomarańcza BergamotkaPomimo tego, że nazwa sugeruje roślinę w wyjątkowo mocnym, pomarańczowym kolorze, ta jest jednak zielona. Liście są używane w eliksirach wspomagających czasowo atrybut siły. - zdjęcie

Ptilotus ExaltatusRoślina pochodząca z Australii, nieco ciężko ją dostać na terenie USA. Można samemu próbować ją hodować. Wpływa na charyzmę, a dzięki temu magicy nauczyli się przygotowywać z niej odpowiedni eliksir, który dodatkowo podbija jej działanie. - zdjęcie

SzałwiaNajpopularniejsze zioło, które każdy magik powinien trzymać w swojej apteczce “pierwszej pomocy”. Palony patyczek szałwii oczyszcza pomieszczenie z wszelkiego rodzaju niepożądanej magii, bądź jej efektów. Warto pamiętać, że nie przerwie on jednak pętli duchów. - zdjęcie

Verbena Hastata (niebieska werbena)Bardzo często mylona z werbeną zwyczajną, jednak nieco się od swojej koleżanki różni. Mało osób wie, właściwie jedynie ci, którzy są zainteresowani botaniką, że wpływa na zręczność i da się z niej przygotować eliksir, który dodatkowo podbije jej działanie. - zdjęcie

Wierzba BiałaKolejna powszechna roślina, której nazwę słyszał praktycznie każdy magik, na jakimś etapie swojego życia. Ma działanie lecznicze, z ususzonych jej liści przygotowuje się właśnie eliksir leczący. - zdjęcie

Żeń-szeń SyberyjskiWspaniała roślina wspomagająca organizm od energii, przez ciało, aż po myślenie. Sama w sobie ma za słabe działanie, by magik mógł je odczuć, aczkolwiek współczesnym magom udało się stworzyć eliksir, który wspomoże atrybut inteligencji. - zdjęcie

Nagietek LekarskiRoślina jednoroczna, uprawiana jako zarówno jako roślina ozdobna, jak i lecznicza. Ma wiele właściwości przeciwzapalnych oraz przyśpiesza gojenie się ran. Podobno herbatka z nagietka czyni cuda, a leczące eliksiry z jego wykorzystaniem są najmocniejsze. - zdjęcie

Jeżówka PurpurowaPrzez przyziemnych roślina ta jest znana ze względu na swoje walory lecznicze. Wierzy się też, że regularne jej spożywanie będzie wspomagało odporność organizmu. Magicy używają jeżówki do tworzenia silniejszej wersji eliksiru wspomagającego atrybut wytrzymałości. - zdjęcie

Mieczyk BłotnyWysoka roślina jest przede wszystkim uprawiana w lato. Po zakwitnięciu jej fioletowe kwiaty są używane do stworzenia silniejszej wersji eliksiru wspomagającego atrybut Charyzmy. Wierzy się bowiem, że roślina ta uspokaja oraz dodaje pewności siebie. - zdjęcie

Ślaz RóżanyCzyli, innymi słowy, jedna z odmian hibiskusów. Roślina o wielu prozdrowotnych właściwościach. Magicy jednak skupiają się głównie na tych, które krążą wokół inteligencji oraz utrzymania zdrowego mózgu. Wykorzystują kwiaty do przygotowania silniejszej wersji eliksiru wspomagającego atrybut inteligencji. - zdjęcie

Goździk ChińskiNazywany różową tęczą, kwiat przydaje się magikom z całego świata, pomimo tego, że pochodzi z Azji. Kwiaty są wykorzystywane do przygotowania silniejszej wersji eliksiru wspomagającego atrybut percepcji. - zdjęcie

Wierzbówka KiprzycaRoślina o ogromnym potencjale, przez lata służąca magikom w przygotowaniu różnego rodzaju eliksirów. W tej chwili słyszy się o niej już mniej. Magowie natury często hodują ją, by przygotować silniejszą wersję eliksiru wspomagającego atrybut siły. - zdjęcie

Chaber BławatekChaber to nie tylko ładny kwiat, ale także potężne narzędzie i wie to każdy, kto para się magią natury. Podobno bukiet świeżo ściętych chabrów postawiony w widocznym miejscu pomieszczenia, chroni je przed wszelkimi klątwami oraz złymi intencjami. Magicy robią z nich silniejszą wersję eliksiru wspomagającego atrybut zręczności - zdjęcie

Powrót do menu
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
10.09.23 20:14
https://story-of-magic.forumpolish.com https://story-of-magic.forumpolish.com https://story-of-magic.forumpolish.com https://story-of-magic.forumpolish.com https://story-of-magic.forumpolish.com
Powrót do góry Go down
Story of Magic
Alchemia Fd79c4e142d48381ed6eff66c6bcd53b
Przynależność : Kadra forum
Story of Magic
Administrator
Eliksiry
Eliksir leczący
Eliksir leczący
Eliksir
Wierzba biała
Opis: Wywar, który działa leczniczo na osobę, która go wypije. Jest w stanie w ciągu kilku minut od wypicia, cofnąć licznik z obrażeniami o 2.
Potrzebne przedmioty: wysuszone liście Wierzby Białej, miska, moździerz, woda
Przygotowanie: Do moździerza wrzuć wysuszone liście Wierzby Białej, a następnie ubij, wypowiadając odpowiednią inkantację. Przenieś powstały proszek do miski, a następnie, dolewając wody, wypowiadaj drugą część inkantacji. Podstawowy poziom trudności przy wykonaniu tego eliksiru to 6.

Istnieje też możliwość stworzenia eliksiru leczącego, który będzie cofał licznik z obrażeniami o 4. W tym celu wystarczy, zamiast wierzby białej użyć Nagietku Lekarskiego.

Eliksir Potencjału magicznego
Eliksir Potencjału magicznego
Eliksir
Velvet Bean
Opis: Dzięki wypiciu tego eliksiru, na okres trzech zaklęć, twoja postać ma powiększony o 1 punkt swój potencjał magiczny.
Potrzebne przedmioty: Wysuszone liście Velvet Bean, miska, moździerz, woda
Przygotowanie: Do moździerza wrzuć wysuszone liście velvet bean, a następnie ubij, wypowiadając odpowiednią inkantację. Przenieś powstały proszek do miski, a następnie, dolewając wody dolewając wody, wypowiadaj drugą część inkantacji. Podstawowy poziom trudności przy wykonaniu tego eliksiru, to 6.

Eliksir atrybutów
Eliksir atrybutów
Eliksir
Atrybuty
Opis:  Dzięki eliksirom atrybutów możesz na okres trzech zaklęć powiększyć jeden z atrybutów o 1 punkt.
Potrzebne przedmioty: Jedno z ziół wypisanych poniżej, w zależności od efektu, jaki chcesz uzyskać, miska, moździerz, woda, termometr
Przygotowanie: Podgrzej wodę do 80 stopni Celsjusza, oraz utrzymuj ją na takim poziomie. W międzyczasie możesz wrzucić odpowiednie zioło do moździerza, oraz je ubić. Wodę przenieś do miski, z pomocą magii staraj się, by utrzymywała swoją temperaturę, a następnie dorzuć do niej mieszankę przygotowaną wcześniej. Robiąc to, wypowiadaj odpowiednią inkantację. Podstawowy poziom trudności przy wykonaniu tego eliksiru, to 6.

► Zręczność -  Verbena Hastata
► Siła - Pomarańcza Bergamotka
► Inteligencja - Żeń-szeń Syberyjski
► Charyzma - Ptilotus Exaltatus
► Percepcja - Imbir
► Wytrzymałość - Moringa Oleifera

Istnieje też możliwość stworzenia eliksirów z silniejszymi ziołami, które w efekcie powiększą każdy atrybut o 2.

► Zręczność - Chaber Bławatek
► Siła - Wierzbówka Kiprzyca
► Inteligencja - Ślaz Różany
► Charyzma - Mieczyk Błotny
► Percepcja - Goździk Chiński
► Wytrzymałość - Jeżówka Purpurowa

Eliksir nasenny
Eliksir nasenny
Eliksir
Jaśmin
Opis: Coś, co zmiecie z planszy nawet najbardziej zatwardziałego przeciwnika. Eliksir snu powali każdego, kto go wypije, w przeciągu kilku minut. Osoba będzie spała przez parę godzin.
Potrzebne przedmioty: Wysuszone kwiaty jaśminu, miska, moździerz, woda
Przygotowanie: Do moździerza wrzuć wysuszone kwiaty jaśminu, a następnie ubij, wypowiadając odpowiednią inkantację. Przenieś powstały proszek do miski, a następnie, dolewając wody, wypowiadaj drugą część inkantacji. Podstawowy poziom trudności przy wykonaniu tego eliksiru, to 6.

Eliksir szczęścia
Eliksir szczęścia
Eliksir
Czerwona koniczyna
Opis:  Po wypiciu tego eliksiru twoja postać przy rzucie na kolejne dwa zaklęcia, dopisuje +1 do każdego wyniku, który wypadnie na kościach.  
Potrzebne przedmioty: wysuszone kwiaty czerwonej koniczyny, miska, moździerz, woda
Przygotowanie: Do moździerza wrzuć wysuszone kwiaty czerwonej koniczyny, a następnie ubij, wypowiadając odpowiednią inkantację. Przenieś powstały proszek do miski, a następnie, dolewając wody, wypowiadaj drugą część inkantacji. Podstawowy poziom trudności przy wykonaniu tego eliksiru, to 6.

Powrót do menu
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
10.09.23 20:15
https://story-of-magic.forumpolish.com https://story-of-magic.forumpolish.com https://story-of-magic.forumpolish.com https://story-of-magic.forumpolish.com https://story-of-magic.forumpolish.com
Powrót do góry Go down
Story of Magic
Alchemia Fd79c4e142d48381ed6eff66c6bcd53b
Przynależność : Kadra forum
Story of Magic
Administrator
Rytuały
Odprawianie rytuałów jest bardzo popularne wśród magików. Dzięki nim można tworzyć przedmioty, bądź wpływać na otoczenie w sposób, który wymaga większego pokładu magii. Rytuał trzeba wykonać fabularnie. To znaczy, że po kupieniu odpowiednich składników w sklepie (klik), trzeba rozegrać tworzenie przedmiotu oraz rzucić kośćmi na powodzenie. Rzut wykonuje się tak, jak przy wykonywaniu zaklęcia - sumując liczbę punktów w potencjale magicznym oraz rodzaju magii, który dotyczy rytuału. Nie każdy rytuał zakończy się sukcesem. Można stworzyć jednopostówkę, jeśli rytuał jest średni, bądź mniejszy. Każdy, kto bierze udział w czarowaniu, musi napisać przynajmniej jeden post. Jeśli przedmiot został pomyślnie stworzony, wtedy trzeba zgłosić się do zamówień, by został umieszczony w ekwipunku postaci.
Zachęcamy również do tworzenia własnych rytuałów, które możecie zgłaszać tu (klik!)

Rytuały dzielą się na trzy kategorie.

Rytuały mniejsze
Można je wykonywać w pojedynkę, są dość proste, ale warto dodać, że efekty są współmierne do poziomu trudności. Mniejsze rytuały są zarezerwowane dla tych, którzy nie oczekują cudów, a szybkiego i taniego rozwiązania.

Rytuały średnie
Można je wykonywać w pojedynkę albo współczarując, by mieć pewność lepszego efektu. Można z nich stworzyć lepszej jakości, mocniejsze przedmioty, które będą też dłużej działać.

Rytuały większe
Do ich przeprowadzenia potrzebna jest moc przynajmniej trzech magików, mających potencjał magiczny na przynajmniej trzecim poziomie. Przedmioty stworzone z tej magii będą najtrwalsze i najsilniejsze.  

Rytuały mniejsze

Odłamki
Odłamki
Rytuał mniejszy
Opis: Odłamki są to kawałki szkła, które po rytuale zmieniają kolor. Są dość pospolitą magią, dlatego każde zaklęcie jest proste - na poziomie mniejszego rytuału. Służą do tego, by zobaczyć rzeczy niewidoczne gołym okiem. Są szczególnie przydatne dla uzdrowicieli oraz magów wiedzy, aczkolwiek użytek może zrobić z nich każdy, kto chce. Pokazują oddziaływania magii na miejsca, przedmioty, czy ludzi.
Potrzebne przedmioty: szkło, kolorowa świeca - w zależności od końcowego koloru szkła.
Przygotowanie: Kawałek szkła należy postawić na stabilnej powierzchni, a na nim postawić i odpalić świecę. Następnie magik wyciąga ręce w kierunku przedmiotów i wykonuje serię ruchów dłońmi, wspomagając się inkantacją. Robi to do pierwszej kropli wosku, która spadnie na szkło. Wtedy można zgasić świecę oraz zdjąć ją ze szkła. Rzut kostką na powodzenie również zależy od koloru świecy.

świeca różowa - Dzięki niej można zobaczyć klątwy, jeśli takowe ciążą na przedmiocie, miejscu, bądź osobie. Wstępny poziom trudności testu, to 6. Dla osób parających się magią uzdrawiania będzie to -1 za każdy punkt włożony w ten rodzaj magii, oraz dodatkowy, jednorazowy -1, jeśli magik ma dyscyplinę Analiza klątw. Rytuał barwi szkło na różowo.

świeca niebieska - Użycie tego koloru zabarwi szkło na niebieski. Dzięki temu odłamkowi można zobaczyć bardziej zaawansowane, ukryte protokoły ochronne, których nie da się zobaczyć gołym okiem. Wstępny poziom trudności to 6. Dla osób parających się magią wiedzy będzie to -1 za każdy punkt włożony w ten rodzaj magii, oraz dodatkowy, jednorazowy, jeśli magik posiada dyscyplinę protokoły ochronne.

świeca fioletowa - Dzięki niej magik jest w stanie przejrzeć przez iluzję, która jest rzucona na pomieszczenie. Przykładowo, jeśli ktoś rzuci na pokój iluzję obszarową, zmieniając jego wygląd, przez ten odłamek można zobaczyć jego faktyczny stan. Wstępny poziom trudności to 6. Dla osób parających się magią iluzji będzie to -1 za każdy punkt włożony w ten rodzaj magii, oraz dodatkowy, jednorazowy, jeśli magik posiada dyscyplinę projekcje.

świeca czerwona - Użycie tej świecy sprawi, że przez szkło magik będzie w stanie zobaczyć ślady magii, wskazujące na opętanie, lub kontrolowanie. Wstępny poziom trudności to 6. Dla osób parających się magią uzdrawiania lub mentalną będzie to -1 za każdy punkt włożony w ten rodzaj magii..

świeca czarna - Użycie w rytuale świecy o tym kolorze zabarwi szkło na czarny kolor. Jest to najbardziej uniwersalne szkiełko, pokazujące wszelkie magiczne anomalie, jakie mogą występować. Pokazuje też ślady magii po konkretnych zaklęciach. Jeśli jednak osoba patrząca przez to szkło nie zna się na rodzaju magii, od którego pochodzi anomalia, nie będzie w stanie jej zidentyfikować. Poziom trudności stworzenia takiego szkła to 6. Można go zmniejszyć odejmując liczbę punktów, jaką posiada magik w swoim potencjale magicznym.

Pudełko Schroedingera
Pudełko Schroedingera
Rytuał mniejszy
Opis: Ciekawy przedmiot, który często craftują uczniowie Brakebills, gdy chcą poeksperymentować z magią. Pudełko działa na bardzo prostej zasadzie. Póki go nie otworzysz, nie wiesz z jaką dyscypliną będziesz pracować. Dopiero po otwarciu czujesz jaka energia płynie z przedmiotu. Mamy kilka rodzajów pudełek, po jednym na każdy rodzaj magii. Do wylosowania jest prawie każda dyscyplina z określonego rodzaju magii. Pudełka można użyć maksymalnie trzy razy, potem staje się bezużyteczne, nie można wykorzystać go także do ponownego zaczarowania. Na jeden czar z wylosowanej dyscypliny, postać może odjąć 2 z poziomu trudności. Bonus z otwartego pudełka musi być wykorzystany w fabule, w której przedmiot został otwarty, w przeciwnym razie przepada.
Potrzebne przedmioty: małe drewniane pudełko, świeca (kolor w zależności od rodzaju magii), paczka zapałek, kreda
Przygotowanie: Magik rysuje na płaskiej powierzchni specjalną pieczęć, na niej kładzie pudełko, które wcześniej nie zostało splamione żadną magią. Następnie, trzymając w dłoni świecę, wypowiada odpowiednią inkantację. W tej chwili następuje rzut kośćmi, jeśli postać osiągnęła sukces, knot świecy zapłonie. Wtedy wystarczy tylko polać wieko pudełka woskiem, który powinien przyjąć kształt narysowanej wcześniej pieczęci.

► świeca czerwona - magia fizyczna (k8) - Rzut kostkami ma wstępny poziom trudności 6. Za każdy jeden punkt, jaki magik posiada włożony w magię fizyczną, może odjąć jeden od poziomu trudności.  
1 drobne naprawy
2 telekineza
3 lewitacja
4 fosforomancja
5 manipulacja zimnem
6 manipulacja ciepłem
7 manipulacja nad energią elektryczną
8 transmutacja

► świeca niebieska - magia wiedzy (k4) - Rzut kostkami ma wstępny poziom trudności 6. Za każdy jeden punkt, jaki magik posiada włożony w magię wiedzy, może odjąć jeden od poziomu trudności.  
1 Choromancja
2 Meta-skład
3 Magia ochronna
4 Magia sukcesu

► świeca zielona - magia natury (k8) - Rzut kostkami ma wstępny poziom trudności 6. Za każdy jeden punkt, jaki magik posiada włożony w magię natury, może odjąć jeden od poziomu trudności.  
1 Botanika
2 Manipulacja roślinami
3 Manipulacja pogodą
4 Manipulacja ogniem
5 Manipulacja wodą
6 manipulacja ziemią
7 manipulacja powietrzem
8 manipulacja fauną

► świeca czarna - magia mentalna (k4) Rzut kostkami ma wstępny poziom trudności 6. Za każdy jeden punkt, jaki magik posiada włożony w magię mentalną, może odjąć jeden od poziomu trudności.  
1 Telepatia
2 Projekcja astralna
3 Manipulacja wspomnieniami
4 Manipulacja snami

► świeca fioletowa - magia iluzji (k4) - Rzut kostkami ma wstępny poziom trudności 6. Za każdy jeden punkt, jaki magik posiada włożony w magię iluzji, może odjąć jeden od poziomu trudności.  
1 Niewidzialność
2 Lustrzana Magia
3 Projekcje
4 Manipulacja Zmysłami

► świeca biała - magia uzdrawiania  (k4) - Rzut kostkami ma wstępny poziom trudności 6. Za każdy jeden punkt, jaki magik posiada włożony w magię uzdrawiania, może odjąć jeden od poziomu trudności.  
1 Leczenie chorób i ran
2 Analiza klątw
3 Leczenie chorób i ran
4 Przygotowanie eliksirów

Kamienie

Na forum można zaklinać kamienie, by umożliwiały zmniejszenie poziomu trudności zaklęć. Stabilizują magię jej użytkownika, jeśli tylko ten ma gotowy przedmiot przy sobie. Poniżej wypisane są rytuały, dzięki którym można takie kamienie uzyskać. Każdy z poniższych rytuałów można przeprowadzić również na średnim poziomie, wtedy podstawowy poziom trudności testu wzrasta do 7, gotowy kamień będzie można użyć trzy razy, a także, jeśli gotowy kamień docelowo obniża poziom trudności o 1, będzie obniżał o 2.

Wprawieni magicy, którzy korzystają ze średnich wersji rytuałów, mogą też do stworzenia kamienia użyć tańszego zamiennika - kwarcu. Ten jest jednak słabszy, więc o ile gotowego produktu wciąż będzie można użyć trzy razy, o tyle będzie obniżał poziom trudności jedynie o 1. Kwarcu nie można użyć w mniejszej wersji rytuału.  

Kamień wodny
Kamień wodny
Rytuał mniejszy
Opis: Rytuał, w którym tworzy się kamień, dający bonus podczas używania magii natury. Gotowy przedmiot można użyć do ułatwienia sobie dwóch zaklęć. Na ogólne zaklęcia magii natury odejmuje się 1 punkt do poziomu trudności testu, a na te, do których używa się wody, odejmuje się 2 punkty od poziomu trudności.
Potrzebne przedmioty: Akwamaryn, miska z wodą, kreda
Przygotowanie: Magik rysuje kredą na ziemi krąg, po czym siada w jego środku. Miskę z wodą ustawia przed sobą, oraz wkłada do niej akwamaryn. Następnie w tym samym czasie wykonuje inkantację razem z wykonaniem odpowiednich gestów dłońmi nad miską. Rzut kostkami ma wstępny poziom trudności 6. Za każdy jeden punkt, jaki magik posiada włożony w magię natury, może odjąć jeden od poziomu trudności.

Kamień fizyczny
Kamień fizyczny
Rytuał mniejszy
Opis: Rytuał, który zaklina kamień, by wspomagał magię fizyczną. Gotowy przedmiot można użyć do ułatwienia sobie dwóch zaklęć. Na ogólne zaklęcia magii fizycznej odejmuje się dzięki niemu 1 punkt od poziomu trudności testu.
Potrzebne przedmioty: cytryn, trochę ziemi, miska, kreda
Przygotowanie: Magik rysuje kredą na ziemi krąg, do miski wsypuje ziemię i daje do środka cytryn. Następnie wypowiada odpowiednią inkantacje oraz wykonuje ruchy dłońmi nad miską.  Rzut kostkami ma wstępny poziom trudności 6. Za każdy jeden punkt, jaki magik posiada włożony w magię fizyczną, może odjąć jeden od poziomu trudności.

Kamień mentalny
Kamień mentalny
Rytuał mniejszy
Opis: Rytuał, który zaklina kamień, by wspomagał magię mentalną. Gotowy przedmiot można użyć do ułatwienia sobie dwóch zaklęć. Na ogólne zaklęcia magii mentalnej odejmuje się dzięki niemu 1 punkt od poziomu trudności testu.
Potrzebne przedmioty: Aleksandryt, miska, sproszkowana lawenda, kreda
Przygotowanie: Magik rysuje kredą na ziemi krąg. Do miski wsypuje sproszkowaną lawendę, wrzuca aleksandryt i stawia ją na środku kręgu. Następnie przed nim siada. Z wyciągniętymi przed siebie rękami wykonuje dłońmi odpowiednie ruchy, jednocześnie mówiąc inkantację. Rzut kostkami ma wstępny poziom trudności 6. Za każdy jeden punkt, jaki magik posiada włożony w magię mentalną, może odjąć jeden od poziomu trudności.

Kamień uzdrawiania
Kamień uzdrawiania
Rytuał mniejszy
Opis: Rytuał, który zaklina kamień, by wspomagał magię uzdrawiania. Gotowy przedmiot można użyć do ułatwienia sobie dwóch zaklęć. Na ogólne zaklęcia magii uzdrawiania odejmuje się dzięki niemu 1 punkt od poziomu trudności testu.
Potrzebne przedmioty: Onyks, miska, kreda, zapałka
Przygotowanie: Magik rysuje kredą na ziemi krąg. Do miski wkłada onyks i stawia ją na środku kręgu. Następnie przed nim siada. Z wyciągniętymi przed siebie rękami wykonuje dłońmi odpowiednie ruchy, jednocześnie mówiąc inkantację. Po wszystkim odpala zapałkę i wrzuca do miski. Gdy płomień zgaśnie, może wyciągnąć gotowy przedmiot. Rzut kostkami ma wstępny poziom trudności 6. Za każdy jeden punkt, jaki magik posiada włożony w magię uzdrawiania, może odjąć jeden od poziomu trudności.

Kamień wiedzy
Kamień wiedzy
Rytuał mniejszy
Opis: Rytuał, który zaklina kamień, by wspomagał magię wiedzy. Gotowy przedmiot można użyć do ułatwienia sobie dwóch zaklęć. Na ogólne zaklęcia magii wiedzy odejmuje się dzięki niemu 1 punkt od poziomu trudności testu.
Potrzebne przedmioty: kryształ górski, miska, kreda, papier, zapałka
Przygotowanie: Magik rysuje kredą na ziemi krąg. Do miski wkłada kartkę papieru, a na niej układa kryształ górski. Miskę układa na środku kręgu, a następnie przed nią siada.  Z wyciągniętymi przed siebie rękami wykonuje dłońmi odpowiednie ruchy, jednocześnie mówiąc inkantację. Po wszystkim odpala zapałkę i wrzuca do miski. Gdy płomień zgaśnie, może wyciągnąć gotowy przedmiot. Rzut kostkami ma wstępny poziom trudności 6. Za każdy jeden punkt, jaki magik posiada włożony w magię wiedzy, może odjąć jeden od poziomu trudności.

Kamień iluzji
Kamień iluzji
Rytuał mniejszy
Opis: Rytuał, który zaklina kamień, by wspomagał magię iluzji. Gotowy przedmiot można użyć do ułatwienia sobie dwóch zaklęć. Na ogólne zaklęcia magii iluzji odejmuje się dzięki niemu 1 punkt od poziomu trudności testu.
Potrzebne przedmioty: hematyt, miska, kreda, piasek
Przygotowanie: Magik rysuje kredą na ziemi krąg. Do miski wsypuje piasek oraz hematyt. Miskę układa na środku kręgu, a następnie przed nią siada.  Z wyciągniętymi przed siebie rękami wykonuje dłońmi odpowiednie ruchy, jednocześnie mówiąc inkantację. Kamień powoli zapada się w piasku, rytuał uważany jest za skończony, gdy piasek całkowicie pochłonie hematyt. Wtedy można przerwać i wyciągnąć gotowy przedmiot. Rzut kostką ma wstępny poziom trudności 6. Za każdy jeden punkt, jaki magik posiada włożony w magię iluzji, może odjąć jeden od poziomu trudności.

Kamień ochrony snu
Kamień ochrony snu
Rytuał mniejszy
Opis: Gdy ktoś miewa natłok koszmarów, bądź podejrzewa, że ktoś inny miesza w jego snach, może stworzyć sobie kamień ochronny. Jest to coś, co odbije każde zaklęcie, które spróbuje namieszać w snach użytkownika. Kamień działa przez trzy miesiące. Po tym czasie staje się bezużyteczny.
Potrzebne przedmioty: Ametyst oraz biała świeca.
Przygotowanie: Magik kładzie kamień obok świecy. Następnie wykonuje odpowiedni ruch dłońmi, oraz wymawia krótką inkantację. Po niej świeca powinna samoistnie zapłonąć. Nie wolno gasić świecy. Ta powinna zrobić to samoistnie po całkowitym wypaleniu. Dopiero wtedy można ruszyć kamień, jest gotowy. Rzut kostkami ma wstępny poziom trudności 6. Za każdy jeden punkt, jaki magik posiada włożony w magię mentalną, może odjąć jeden od poziomu trudności, oraz dodatkowy, jednorazowy, jeśli magik posiada dyscyplinę manipulacja snem.

Kamień ochrony umysłu
Kamień ochrony umysłu
Rytuał mniejszy
Opis: Nie wszyscy są biegli w magii mentalnej. Ten amulet pomaga ochronić umysł przed intruzami nawet tym, którzy nie posiedli tej sztuki- otacza noszącego barierą mentalną, która odbija próby czytania myśli. Kamień działa przez trzy miesiące. Po tym czasie staje się bezużyteczny.
Proponowana Mechanika: Kamień zapewnia dwa sukcesy na rzut obrony mentalnej.
Potrzebne przedmioty: aleksandryt oraz czarna świeca.
Przygotowanie:  Magik kładzie kamień obok świecy. Następnie wykonuje odpowiedni ruch dłońmi, oraz wymawia krótką inkantację. Po niej świeca powinna samoistnie zapłonąć. Nie wolno gasić świecy. Ta powinna zrobić to samoistnie po całkowitym wypaleniu. Dopiero wtedy można ruszyć kamień, jest gotowy. Rzut kostkami ma wstępny poziom trudności 6.

Mała magiczna bateria
Mała magiczna bateria
Rytuał mniejszy
Opis: Niektórzy magicy lubią posiadać magię w zapasie. Studiują magię, która pozwala im pieczętować magię w kamieniu, by można było jej użyć w każdych warunkach, gdy z jakichś powodów ta znajdująca się w atmosferze zawiedzie. Rytuał pozwala na stworzenie baterii magicznej, dzięki której można wykonać 3 dowolne zaklęcia.
Potrzebne przedmioty: kryształ górski
Przygotowanie: Użytkownik kładzie przed sobą kamień. Następnie wykonuje odpowiedni ruch dłońmi, oraz wymawia krótką inkantację. Jeśli wszystko się powiodło, powinien poczuć, jak jego magia przenosi się do kamienia. Po wszystkim będzie osłabiony, dlatego warto zaopatrzyć się wcześniej w czekoladę! Rzut kostkami ma wstępny poziom trudności 6. Za każdy jeden punkt, jaki magik posiada włożony w magię wiedzy, może odjąć jeden od poziomu trudności, oraz dodatkowy, jednorazowy, jeśli magik posiada dyscyplinę meta-skład.

Kamień uspokajający
Kamień uspokajający
Rytuał mniejszy
Opis: Stresujący tydzień? Mnóstwo pracy lub egzaminów? By zachować spokojną głowę, magik może stworzyć dla siebie kamień uspokajający. Ten będzie działał przez miesiąc, po czym stanie się bezużyteczny.
Potrzebne przedmioty: Szmaragd, kreda
Przygotowanie: Użytkownik rysuje na ziemi niewielki okrąg, w którym umieszcza kamień. Następnie przed nim siada, wycisza się, a gdy jest już spokojny, wykonuje inkantację oraz odpowiedni ruch dłońmi. Zalecanym jest, by po skończeniu posiedzieć jeszcze chwilę w ciszy. Potem można zabrać gotowy kamień. Rzut kostkami ma wstępny poziom trudności 6. Za każdy jeden punkt, jaki magik posiada włożony w magię mentalną, może odjąć jeden od poziomu trudności.

Kamień zaczepienia
Kamień zaczepienia
Rytuał mniejszy
Opis: Każdy iluzjonista wie jak to jest - tworzysz wokół siebie cudowny, obszarowy twór. Powoli zatracasz się w swoim dziele. Jak nie dopuścić do tego, by bardzo silne iluzje pochłonęły jego twórcę? Ano kamieniem zaczepienia. Kamień ten ma dodatkowe działanie, a mianowicie będzie działał jako ochrona dla kogoś, kto jest celem czyjejś iluzji. Jeśli magik będzie próbował rzucić na innego magika, który posiada kamień zaczepienia, jakąkolwiek iluzję, ta nie zadziała.
Potrzebne przedmioty: Sznurek, hematyt, zapałka
Przygotowanie: Użytkownik zawiązuje jeden koniec sznurka na hematycie. Następnie kładzie sznurek przed sobą, tworząc z niego niedomknięty krąg. Wymawia inkantację, wraz z wykonywaniem odpowiednich ruchów dłońmi, a na końcu podpala pusty koniec sznurka. Gdy ogień dotrze do kamienia - zgaśnie. Dopiero wtedy magik może wziąć gotowy przedmiot. Rzut kostkami ma wstępny poziom trudności 6. Za każdy jeden punkt, jaki magik posiada włożony w magię iluzji, może odjąć jeden od poziomu trudności.

Kamień na szczęście
Kamień na szczęście
Rytuał mniejszy
Opis: Rytuał, który zaklina kamień, by wspomagał prawdopodobieństwo sukcesu rzucanego zaklęcia. Gotowy przedmiot można użyć do ułatwienia sobie dwóch zaklęć. Osoba wykonującą rytuał musi być specjalizować się w dyscyplinie szczęścia, bądź 4 lub większy poziom w magii wiedzy. Wstępny poziom trudności w rytuale to 6, rzut na wiedzę.
Potrzebne przedmioty: szafir, kreda, zapałki, szałwia, czerwona koniczyna
Przygotowanie: Zaczynamy od nakreślenia kredą odpowiedniego kręgu. W środku umieszczamy szafir. Wysuszoną szałwię podpalamy, gasimy płomień, by spokojnie się tliła. Okadzamy kamień wspomagając się inkantacją.
Mechanika: Odejmuje 1 od poziomu trudności wybranego zaklęcia. Na średnim poziomie rytuału, kamień będzie można użyć trzy razy, a także, jeśli gotowy kamień docelowo obniża poziom trudności o 1, będzie obniżał o 2. Mechanika jak przy pozostałych kamieniach wzmacniających.

Inne rytuały mniejsze

Rytuał snu
Rytuał snu
Rytuał mniejszy
Opis: Dla tych, którzy z jakichś przyczyn mają problemy z bezsennością. Banalny rytuał na sen. Tak długo, jak będzie palić się świeca, tak długo osoba w jej obecności będzie spała. Nawet jeżeli wykona go ktoś inny niż docelowy użytkownik zadziała, aczkolwiek tylko, jeśli będzie to świadomy wybór. W przeciwnym razie rytuał jest bezużyteczny.
Potrzebne przedmioty: Biała świeca
Przygotowanie: Użytkownik staje przed świecą, a następnie wykonuje kilka odpowiednich ruchów dłońmi. Jeśli czas zadziała, świeca sama się zapali. Rzut kostkami ma wstępny poziom trudności 6. Za każdy jeden punkt, jaki magik posiada włożony w magię mentalną, może odjąć jeden od poziomu trudności oraz dodatkowy, jednorazowy, jeśli magik posiada dyscyplinę manipulacja snem.

Przeniesienie emocji do butelki
Przeniesienie emocji do butelki
Rytuał mniejszy
Opis: Rytuał, który przydaje się osobom, które dopiero zaczynają z magią bojową. Do jej ćwiczeń mogą zakląć swoje emocje w butelce na okres pięciu postów, by dzięki temu mieć lepszą kontrolę. Ma to jednak swoje skutki uboczne, ponieważ gdy emocje z powrotem wrócą do właściciela, ten przez kolejne pięć postów będzie odczuwał je kilkukrotnie bardziej.
Potrzebne przedmioty: butelka do przechowywania emocji
Przygotowanie: Magik łapie butelkę w dłoń, a następnie wypowiada odpowiednią inkantację. Rzut kostkami ma wstępny poziom trudności 6. Za każdy jeden punkt, jaki magik posiada włożony w magię bojową, może odjąć jeden od poziomu trudności.

Słowna więź
Słowna więź
Rytuał mniejszy
Opis: Rytuał, dzięki któremu można zawierać wszelkiego rodzaju umowy. Jest to magia niezrywalna i nieodwracalna, raz podpisany krwią pakt musi się dopełnić. Z tego względu zalecamy daleko idącą ostrożność przy ich przeprowadzaniu.
Potrzebne przedmioty: kartka papieru, ołówek, coś ostrego (nóż, sztylet).
Przygotowanie: Na kartce papieru trzeba narysować odpowiednią pieczęć, następnie każda strona umowy musi dodać nieco swojej krwi tak, by padła na pieczęć. Na koniec wszystkie strony przyciskają do pieczęci kciuk. Od tego momentu zaklęcie działa.

Śnieżna kula
Śnieżna kula
Rytuał mniejszy
Opis: Rytuał, który pozwala zakląć w szklanym naczyniu mini-wersję śnieżnej chmury, tak aby śnieg padał w środku nieustannie bez względu na panujące poza naczyniem warunki atmosferyczne i tworzył świąteczno-zimową atmosferę nawet w środku lata.
Potrzebne przedmioty: Szklana fiolka + Kreda
Przygotowanie: Magik wykorzystuje kredę do narysowania kręgu z wymaganymi do rytuału symbolami, tak aby wywołany w późniejszym kroku lekki opad śniegu nie wyszedł poza krąg i nie zrujnował reszty mebli w pomieszczeniu. Następnie z pomocą odpowiedniego zaklęcia i powtarzalnego gestu kierowania płatków śniegu do naczynia, zaklina opad tak, by w dalszym ciągu padał wewnątrz szkła, na koniec szczelnie zamykając naczynie.
Rzucamy kostkami na magię natury - jeśli się powiedzie, mamy śnieżną kulę; jeśli nie, to słoik z wodą.

Korale quaeromancy
Korale quaeromancy
Rytuał mniejszy
Opis: Naszyjnik/bransoleta wykonana z napełnionych magią mentalną koralików, które amplifikują działanie Quaeromancy. Osoba korzystająca z koralików może obniżyć sobie PT rzutów na Quaeromancy o 1 maksymalnie do 5 razy. Potem wisiorek staje się bezużyteczny. 10 użytych przy rytuale koralików to jedno użycie.
Potrzebne przedmioty: koraliki - ilość zależna od tego ile przedmiot będzie używalny, sznurek, kreda
Przygotowanie: Przeprowadzający rytuał rysuje na ziemi runę Cen oraz umieszcza na jej środku nawleczone na sznurek koraliki. Następnie siada przed runą oraz wykonuje odpowiednie ruchy dłońmi poparte inkantacją.
Uwagi: Przedmiot może być stworzony i używany tylko przez osób z dyscypliną Quaeromancy. Koraliki nie mogą być użyte ponownie.

Rytuały średnie

Obrączki Harmonii
Obrączki Harmonii
Rytuał średni
Opis: Obrączka Harmonii służy do kontrolowania i łączenia się umysłem ze zwierzętami bądź ludźmi. W przypadku zwierząt, pozwala na wydawanie poleceń, między dwiema osobami może tworzyć połączenie zmysłowo-umysłowe, pozwalając na kontakt na odległość czy dzielenie się doświadczeniami.  
Proponowana Mechanika: Korzystający z połączenia musi wykonać rzut na magię mentalną, poziom trudności = 6. Przy sukcesie, powstaje połączenie, utrzymujące się przez 4 kolejki. W tym czasie postaci mogą się ze sobą komunikować. Połączenie można odświeżyć ponownym rzutem.

Zaklęcie obrączek Harmonii
Zaklęcie obrączek Harmonii
Rytuał średni
Opis: rytuał służy utworzeniu połączenia między obrączkami, by napełnić je magią. Z gotowego przedmiotu można korzystać, chociaż raz na dwa miesiące konieczny jest rytuał odświeżenia, polegający na ponownym połączeniu obrączek osmalonym żeńszeniem sznurkiem.
Potrzebne przedmioty: dwie obrączki, wykonane z tego samego materiału, czarna świeca, żeń-szeń syberyjski, zapałki, kreda, sznurek
Przygotowanie: Magik umieszcza w okręgu narysowanym kredą, z symbolami wszystkich zmysłów na jego granicach sznur, od północy na południe. Następnie, na zachodnim i wschodnim krańcu umieszcza obrączki. Po środku, na sznurze, układa żeń-szeń, który następnie podpala. Od płonącego zioła odpala świeczkę, której wosk musi skropić obręby koła, sznur oraz obręcze. Gdy sznurek nabierze smolistej barwy, należy nawlec na niego pokryte woskiem obrączki i związać, a następnie przepalić sznur nad świecą. Obrączki są gotowe w chwili, w której zakładając je na palec wypowie się imię osoby/zwierzęcia z którą są połączone.

Wahadełko
Wahadełko
Rytuał średni
Opis: Powszechną wiedzą jest, że żeby coś znaleźć, warto zainwestować w stworzenie wahadełka. Istnieją ich trzy podstawowe rodzaje, które różnią się w zależności od tego co, lub kogo chcemy znaleźć.
Potrzebne przedmioty: odpowiedni kamień oraz sznurek.
Przygotowanie: Magik obwiązuje kamień jednym końcem sznurka. Następnie łapie za drugi koniec i wypowiada odpowiednią inkantację. Jeśli wszystko poszło zgodnie z planem, wahadełko zacznie się kręcić. Wahadełka można użyć cztery razy, nim straci swoje właściwości. Kamienia nie można użyć ponownie. Jeżeli na żądaną osobę, bądź przedmiot, będzie działała jakakolwiek magia ochronna, wahadełko nie zadziała.

Cytryn - Nie możesz znaleźć swojej ulubionej książki? Cóż, w takim wypadku wahadełko stworzone z cytrynu, będzie idealne dla ciebie. Znajduje bowiem wszelkie przedmioty nieożywione w zakresie 2 kilometrów od niego. Użycie z odpowiednią intencją bez problemu namierzy zgubę. Rzut kostką ma wstępny poziom trudności 7. Za każdy jeden punkt, jaki magik posiada włożony w magię mentalną, może odjąć jeden od poziomu trudności.

Szmaragd - Może szukasz człowieka? W takim wypadku przyda ci się wahadełko stworzone ze Szmaragdu. Wtedy, z odpowiednią intencją możesz znaleźć kogoś, kto znajduje się w zakresie 2 kilometrów od ciebie. Rzut kostką ma wstępny poziom trudności 7. Za każdy jeden punkt, jaki magik posiada włożony w magię mentalną, może odjąć jeden od poziomu trudności.

Aleksandryt - Wykonując rytuał przy użyciu tego kamienia, możesz stworzyć wahadełko, które będzie w stanie znaleźć ciało astralne w zakresie dwóch kilometrów od niego. Rzut kostką ma wstępny poziom trudności 7. Za każdy jeden punkt, jaki magik posiada włożony w magię mentalną, może odjąć jeden od poziomu trudności.

Stworzenie golema
Stworzenie golema
Rytuał średni
Opis: Dzięki materiałowi zwanemu żyjąca glina, można zrobić czyjąś replikę. Jest to dość zaawansowana magia, aczkolwiek w pojedynkę magik jest w stanie to zrobić. Golem nie jest tak do końca żyjącą istotą. Nie ma rozwiniętej inteligencji. Jest tylko lalką, która się porusza.
Potrzebne przedmioty: Żyjąca glina, pukiel włosów osoby, której klonem ma być golem.
Przygotowanie: Przebieg rytuału jest bardzo prosty. Magik kładzie przed sobą glinę, a następnie wypowiada odpowiednią inkantację, wraz z jednoczesnym wykonywaniem ruchów dłoni. Rzut kostką ma wstępny poziom trudności 7. Za każdy jeden punkt, jaki magik posiada włożony w magię natury, może odjąć jeden od poziomu trudności.

Ochrona podczas podróży astralnych
Ochrona podczas podróży astralnych
Rytuał średni
Opis: Kamień, który używany jest do ukrycia swojego ciała podczas podróży astralnej. Wiadomym jest, że gdy magik opuszcza swoje ciało, by podróżować w swojej astralnej formie, ciało pozostawione w tyle narażone jest na dużo niebezpieczeństw. Dzięki temu rytuałowi można zakląć kamień księżycowy, by je ukrył. Można go użyć dwa razy nim straci swoje właściwości.
Potrzebne przedmioty: kamień księżycowy
Przygotowanie: Żeby rytuał zadziałał, najpierw trzeba zostawić kamień podczas pełni tak, by padało na niego światło. Dopiero naładowany kamień zadziała. Następnie, trzymając go w dłoni, trzeba wypowiedzieć odpowiednią inkantację. Kamień musi być trzymany w dłoni podczas opuszczenia ciała. Rzut kostką ma wstępny poziom trudności 7. Za każdy jeden punkt, jaki magik posiada włożony w magię mentalną, może odjąć jeden od poziomu trudności.

Rytuał miłosny
Rytuał miłosny
Rytuał średni
Opis:  Magia miłosna jest niezwykle niebezpieczna w niedoświadczonych rękach. Jeśli jednak ktoś chce sprawić, by dana osoba poczuła do niego zauroczenie, może skorzystać z rytuału miłosnego. Ostrzegam jednak, w przypadku wyrzucenia na kościach samych jedynek - wtedy osoba, na którą miał zostać rzucony urok, będzie od tej pory czuła tylko niegasnącą nienawiść.
Potrzebne przedmioty: kwarc różany, pęk włosów osoby, na którą jest rzucany urok, różowa świeca, kreda.
Przygotowanie: Magik przy użyciu kredy rysuje niewielki krąg. Następnie układa w nim różany kwarc, a zaraz obok pęk włosów i świecę. Powinno to przypominać kształtem trójkąt równoramienny, ze świecą na wierzchołku. Następnie magik wypowiada odpowiednie zaklęcia, oraz wykonuje odpowiedni ruch rękami. W tym momencie świeca powinna zapłonąć różowym ogniem. Magik łapie za świecę, a następnie podpala nią pukiel oraz kamień. Gdy te zostaną doszczętnie strawione magicznym płomieniem, czeka aż świeca się dopali i zgaśnie. Rzut kostką ma wstępny poziom trudności 7. Za każdy jeden punkt, jaki magik posiada włożony w magię iluzji, może odjąć jeden od poziomu trudności.

Stworzenie portalu
Stworzenie portalu
Rytuał średni
Opis: Stworzenie portalu jest dosyć zaawansowaną magią. Portale działają tylko w świecie, w którym są stworzone.
Potrzebne przedmioty: kreda
Przygotowanie:  Magik, bądź magicy, rysują na ziemi linię, zakończoną dwoma kołami. Następnie stają przed nią, wypowiadają odpowiednią inkantację, oraz wykonują ruchy dłońmi. Każdy użytkownik zaklęcia musi myśleć o tym, dokąd ma prowadzić portal. Jeśli zaklęcie zadziała, z ziemi wyłoni się portal. Rzut kostką ma wstępny poziom trudności 7. Za każdy jeden punkt, jaki magik posiada włożony w magię wiedzy, może odjąć jeden od poziomu trudności.

Tatuaże podróżnika
Tatuaże podróżnika
Rytuał średni
Opis: działanie Rytuał polega na wytatuowaniu dłoni podróżnika, aby ten mógł podróżować z pasażerami.
Potrzebne przedmioty: magiczny tusz do tatuażu
Przygotowanie: Podróżnik potrzebuje kogoś, kto wytatuuje mu dłonie, bez żadnego znieczulenia. Należy wykonać 8 małych tatuaży, po cztery na każdej dłoni. Dopóki żaden z tatuaży nie zostanie naruszony, dopóty podróżnik może zabierać ze sobą innych. Po wykonaniu tatuażu, zebrani magicy zaklinają tatuaże przy pomocy magii mentalnej.

Sen Jasnowidza
Sen Jasnowidza
Rytuał średni
Opis: Dwóch mentalnych magików wprowadza jasnowidza w głęboki sen, który sprzyja dostaniu głębokiej wizji.
Potrzebne przedmioty: Biała świeca, Mucuna Pruriens, Kreda
Przygotowanie: Rytuał jest rozszerzonym rytuałem snu. Zaczyna się od wprowadzenia jasnowidza w stan snu za pomocą białej świecy, osoba wprowadzająca za pomocą odpowiednich gestów dłoni nad świecą usypia jasnowidza (na co usypiany musi się zgodzić inaczej rytuał się nie powiedzie). Rzut kostkami ma wstępny poziom trudności 6. Za każdy jeden punkt, jaki magik posiada włożony w magię mentalną, może odjąć jeden od poziomu trudności oraz dodatkowy, jednorazowy, jeśli magik posiada dyscyplinę manipulacja snem. Następnie z drugą osobą łamie kredę na pół i wspólnie rysują okrąg dookoła jasnowidza i świecy. Druga osoba, która nie wprowadzała jasnowidza w sen, bierze kwiat Muncuna Pruries i delikatnie przystawia do ognia świecy, tak by zaczął się lekko dymić i przystawia go do w okolice twarzy śpiącego, tak by ten nawdychał się dymu, który pobudzi jego zdolności.  Następnie obaj magicy stają poza okręgiem i zaczynają wymawiać łacińskie zaklęcie, wykonując odpowiednie gesty dłońmi. Rzut kostkami ma wstępny poziom trudności 6.

Amulet wspomagający Quaeromancy
Amulet wspomagający Quaeromancy
Rytuał średni
Opis: Amulet, dzięki któremu osoba posługująca się dyscypliną Quaeromancy może otrzymać wizję miejsca, w którym znajduje się poszukiwany przedmiot lub osoba. Po wizji Quaeromanta wie gdzie powinien się udać, by dotrzeć na miejsce docelowe. Z jednego amuletu można skorzystać 3 razy.
Potrzebne przedmioty: Ametyst, sznurek, dwie fioletowe świece, zapałka, kreda
Przygotowanie: Pierwszym krokiem przy przeprowadzeniu tego rytuału jest narysowanie na ziemi runy dagaz, oraz ustawienie po jej dwóch stronach świec. Świece oczywiście należy zapalić, a ametyst obwiązać sznurkiem. Następnie osoba posługująca się dyscypliną quaeromancy siada w środku oraz układa przed sobą obwiązany kamień. Osoby wspomagające zaklinanie siadają wokół runy. Uwieńczeniem rytuału jest wykonanie odpowiedniej sekwencji znaków dłońmi oraz kilkukrotnie wypowiedzenie inkantacji.
Rzut na zaklinanie kamienia: Magia mentalna, przynajmniej jeden Quaeromanta musi być przy tym obecny. Za każdy punkt w magii mentalnej PT użytkownika zmniejsza się o 1. Standardowe PT6, dla Quaeromanty PT4.
Korzystanie z kamienia: By wykorzystać kamień Quaeromanta siada z amuletem w dłoni oraz przechodzi w stan skupienia, myśląc o rzeczy bądź osobie, którą chce znaleźć.
Rzut na użycie kamienia: Magia mentalna, PT4.
Uwagi: Przedmiot może być stworzony tylko w obecności przynajmniej jednej osoby z dyscypliną Quaeromancy i używany tylko przez Quaeromantów.

Rytuały większe

Rytuał ukrycia
Rytuał ukrycia
Rytuał większy
Opis: Mówiąc o rytuale ukrycia, mamy tutaj na myśli zaklęcie, które będzie oddziaływało nawet na cały budynek, oraz przez okres pięciu postów nie będzie dało się go zlokalizować żadnym innym zaklęciem.
Potrzebne przedmioty: kreda, biała świeca
Przygotowanie: Do tego rytuału potrzeba przynajmniej trzech magików. Rysują oni specjalny znak na ziemi, a następnie stają w jego wierzchołkach. W środku stawiają świecę. Następnie wypowiadają odpowiednią inkantację, popartą ruchami dłoni. By zaklęcie zadziałało, muszą być bardzo zsynchronizowani. Po wszystkim świeca powinna się zapalić. Póki będzie płonąć, czar będzie działał.

Rytuał wskrzeszenia
Rytuał wskrzeszenia
Rytuał większy
Opis: Od razu powiem - nie da się wskrzesić nikogo na stałe. Mając jednak dobrze zachowane ciało, oraz pomoc innych, można spróbować wskrzesić kogoś na okres trzech postów. Raz przywróconej osoby, nie można wrócić ponownie. Nieważne jaki jest wynik zaklęcia, ciało płonie.
Potrzebne przedmioty: kreda
Przygotowanie: Wokół ciała magicy rysują kredą okrąg. Stają na jego brzegach, a następnie wspólnie wymawiają odpowiednią inkantację oraz wykonują odpowiednie gesty. Po chwili denat powinien się obudzić. Rzut kostką ma wstępny poziom trudności 8. Za każdy jeden punkt, jaki magik posiada włożony w magię wiedzy, może odjąć jeden od poziomu trudności. By czar w ogóle miał szanse zadziałać, potrzeba przynajmniej trzech osób.

Rytuał wzmocnienia fizycznego
Rytuał wzmocnienia fizycznego
Rytuał większy
Opis: Bardzo silny rytuał, który wpływa na siłę oraz sprawność fizyczną czarujących. Poprawia dwukrotnie siłę, szybkość, zwinność, oraz wspomaga też zmysły - wzrok oraz słuch. To wszystko po pomyślnie odbytym rytuale będzie działać przez pięć postów.
Potrzebne przedmioty: kreda, sznurek
Przygotowanie: Magicy stają w narysowanym przez siebie kręgu oraz każdy z nich łapie za sznurek. Następnie każdy po kolei zawiązuje na nim supeł, jednocześnie cytując odpowiednią inkantację. Zaklęcie działa od razu.  Za każdy jeden punkt, jaki magik posiada włożony w magię fizyczną, może odjąć jeden od poziomu trudności. By czar w ogóle miał szansę zadziałać, potrzeba przynajmniej trzech osób.

Cacodemon Trap
Cacodemon Trap
Rytuał większy
Opis: Jest to jeden z rytuałów magii bojowej. Można bowiem zakląć cacodemona w ciele magika, by ten, wywołany odpowiednim zaklęciem, ochronił swojego właściciela. Cacodemona można użyć jednorazowo, a przywiązanie go do ciała właściciela jest niezwykle bolesne.
Potrzebne przedmioty: Przyzwany cacodemon, magiczny tusz tatuoatorski
Przygotowanie: Osoba postronna tatuuje na plecach magika pentagram oraz odpowiednie znaki związane z cacodemonem. W ten sposób stworzeni zostaje związane z magikiem, do czasu uwolnienia go przy pomocy odpowiedniego hasła. Jest to skomplikowany rytuał, który należy podzielić na kilka wątków rozegranych osobno.

Powrót do menu
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
10.09.23 20:15
https://story-of-magic.forumpolish.com https://story-of-magic.forumpolish.com https://story-of-magic.forumpolish.com https://story-of-magic.forumpolish.com https://story-of-magic.forumpolish.com
Powrót do góry Go down
Story of Magic
Alchemia Fd79c4e142d48381ed6eff66c6bcd53b
Przynależność : Kadra forum
Story of Magic
Administrator
Spis przedmiotów magicznych
Torba bez dna
Magia może służyć do rzeczy całkiem przyziemnych, ułatwiających życie codzienne. Torba bez dna jest jednym z popularnych przedmiotów, szczególnie wśród uczniów Brakebills, którzy muszą nosić ze sobą podręczniki oraz przybory do czarowania. Można w niej pomieścić dowolną ilość przedmiotów, ma niewielkie rozmiary i nie zmienia swojej wagi.

Kryształ Emersona
To amulet, który służy jako zabezpieczenie przed każdą inwazyjną magią zastosowaną przeciwko magikowi, nawet gdy nie jest jej świadom. Jako, że potrafi poradzić sobie z każdym rodzajem magii jest wyjątkowo rzadko spotykany.

Panel kontroli okoliczności
Narzędzie służy do manipulacji okolicznościami w czasie, w którym magik chce rzucić zaklęcie. Narzędzie to może ułatwić wykonywanie wszelkiego rodzaju magii. Panel jest bardzo rzadki. Korzystanie z tego narzędzia dodaje 2 kości do rzutu. Koszt

Pas grawitacji
Podobno jest go w stanie stworzyć większość uczniów Fizycznych. Niezbyt skomplikowane narzędzie, które służy do lewitowania, bądź łapania przyczepności.

Powrót do menu
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
10.09.23 20:17
https://story-of-magic.forumpolish.com https://story-of-magic.forumpolish.com https://story-of-magic.forumpolish.com https://story-of-magic.forumpolish.com https://story-of-magic.forumpolish.com
Powrót do góry Go down
Sponsored content
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Powrót do góry Go down
Skocz do: