Labirynt, jak zawsze, kusi niezbadanymi korytarzami. Tym razem jednak kadra Brakebills przygotowała dla wszystkich chętnych grę - część zabezpieczeń została zdjęta, żeby imprezowicze mogli spróbować swoich sił w wyścigu. Zasady są proste.
Dwie drużyny, każda po 3 graczy, stają przeciwko sobie. Jedna wchodzi do labiryntu i próbuje odnaleźć ukryty w nim przedmiot. Druga, stara im się to utrudnić, kontrolując labirynt, zsyłając na nich iluzje - cokolwiek przyniesie ich kreatywność. Kontrolujący labirynt opisują zmiany, które wpływają na labirynt i utrudniają poszukującym. Cała rozgrywka zamyka się w sześciu turach.
Poszukujący co turę wykonują rzut na Percepcję, żeby odnaleźć przedmiot, z podstawowym PT = 5. Jeśli utrudniającym udadzą się zaklęcia utrudniające, za każde powodzenie, PT wzrasta o 1. Aby odnaleźć przedmiot, poszukujący muszą zebrać w sumie 6 sukcesów. Następnie zaczyna się ucieczka z Labiryntu.
Ponownie drużyna poszukujących musi zebrać w sumie 6 sukcesów, żeby udało im się uciec. Tym razem rzucają na Czujność, z PT= 5. Ponownie, każde udane zaklęcie, podnosi im PT o 1.
Gra kończy się gdy minie 6 tur lub gdy poszukiwacze odnajdą skarb i uda im się uciec.
Dodatkowe zasady:
1. Zaklęcia z Quareomancji są zakazane;
2. Działania przeszkadzających nie mogą krzywdzić poszukujących.
3. Działania żadnej z grup nie mogą zniszczyć labiryntu!
Drużyna 1:
-
-
-
Drużyna 2:
-
-
-
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -