| | Przynależność : Kadra forum
Story of Magic Administrator | Wrzesień 2022 Ostatni rok upłynął na odbudowie. Dziekan Fairbrain ogłosił rok przerwy w nauce, by przywrócić Brakebills do użytku i dać uczniom trochę czasu na pozbieranie się po traumatycznych wydarzeniach. Guślarze też nie marnują czasu- liżą rany i patrzą w przyszłość, łączą się w jedną grupę.
Spokój nie trwał długo. Miesiąc temu, zniszczone fontanny dały o sobie znać w najgorszy możliwy sposób. W Nowym Jorku pojawili się wędrowcy z innych wymiarów. Niewiele wiadomo o fae i towarzyszących im wampirach, ale jedno jest pewne- ich statki są ogromne, a praktykowana przez nie magia budzi lęk. W obliczu nieznanego, magicy Nowego Jorku zbliżają się do siebie. Jeśli Bestie czegoś ich nauczyły jest to stara prawda: wróg mojego wroga jest moim przyjacielem. Nowy Wspaniały Świat Na skutki zniszczenia Gdzieniebądź nie trzeba było długo czekać. Z zdestabilizowanych portali wyłonił się olbrzymi, latający statek, po brzegi wypełniony przybyszami z odległego wymiaru. Obcy, kim by nie byli, budzą naturalną nieufność. Chociaż nazywają swój statek Obieżyświatem, trudno uwierzyć, że wizyta fae nie ma ukrytego celu.
MagicyWciąż liżąc rany po konflikcie z Bestiami, magicy zachowują wzmożoną czujność. Nie pozwolą łatwo zniszczyć tego, co dopiero odbudowali. Załoga Obieżyświata budzi w nich niechęć, której jednak nie mogą okazywać zbyt dosadnie. Przynajmniej póki nie poznają ich prawdziwych zamiarów. Uzbrojeni w chłodną uprzejmość, magicy próbują nawiązać dyplomatyczne stosunki z przybyszami. Być może w ten sposób kupią sobie więcej czasu na odkrycie prawdziwego celu Obieżyświata.
Magicy Nowego Jorku zawsze byli podzieleni, Brakebills twardo odcinało się od praktyk guślarskich. Jednak jak dobrze wiadomo: wróg mojego wroga jest moim przyjacielem. Zostawienie za sobą lat niechęci nie jest łatwe, ale obie strony robią co mogą, by wspólnie stawić czoła nowemu zagrożeniu. Strach jest świetną motywacją.
Proponowane wątki: ∆ Powołana grupa dyplomatyczna nawiązuje pierwszy kontakt z załogą Obieżyświata. Być może uda im się uzyskać jakieś informacje. W końcu nawet kłamstwo potrafi wiele powiedzieć o człowieku. Wszystkie dostępne magikom biblioteki zostaną wywrócone do góry nogami w poszukiwaniu informacji o przybyszach. ∆ Czyny mówią więcej niż słowa. Czym zajmują się fae i wampiry w Nowym Jorku? Oczekuj nieoczekiwanego. Zarówno Brakebills jak i guślarze zabezpieczają swoje miejsca spotkań. Tym razem żaden sufit nie spadnie im na głowy. ∆ Nie da się ukryć, pozycja guślarzy jest o wiele mniej stabilna niż Brakebills. Guślarze próbują wynegocjować wsparcie w ramach nowo zawartego sojuszu.
Załoga ObieżyświataW różnych wymiarach upływ czasu potrafi być drastycznie inny. Wielu z was ma problem by przypomnieć sobie kiedy wyruszyliście w tą podróż, jak długo trwa wasz rejs. To nie jest pierwszy świat, w którym rozbijacie obóz. Żaden z wcześniejszych nie nadawał się do osiedlenia na stałe, ale zarówno Ziemia jak i Fillory wydają się obiecujące. Wasze zadanie jest proste- znaleźć miejsce na nową kolonię i przygotować je na przybycie kolejnych statków. Ziemię znacie z opowieści starszych, ale to co zastaliście na miejscu, nie przypomina ich relacji. Wyraźnie wiele się zmieniło od waszej ostatniej wizyty. Zanim podejmiecie decyzję o sprowadzeniu reszty floty, musicie dobrze poznać to miejsce. Nie możecie pozwolić sobie na marnowanie czasu i zasobów.
Proponowane wątki: ∆ Ludzie to dziwne stworzenia. Na pierwszy rzut oka ich język i technologia nie mają wiele sensu. Nawet magia jaką się posługują jest zupełnie inna od waszej. Nie możecie funkcjonować na Ziemi bez znajomości lokalnych zwyczajów. ∆ Miejscowi są bardzo podejrzliwi w stosunku do was. Chociaż logicznie potraficie zrozumieć ich obawy, ten stan rzeczy jest wam nie na rękę. Jak możecie zaskarbić sobie ich sympatię? Krew i zima Legenda o Nieśmiertelnych Królach to pierwsza historia, jaką fae opowiadają swoim dzieciom. Nie wolno im zapomnieć skąd przychodzą, na co czekają i do czego dążą. Fae wierzą, że Nieśmiertelni w swojej pogoni w końcu wrócą do domu, a Król Dębów zabije Króla Jodeł i znów zacznie się wiosna. Pradawni władcy Faelandu to niedościgniony wzór wróżek- wytrwali i dumni. Toczą swoją wojnę nieprzerwanie od tysięcy lat i nieważne jak bardzo fae ich podziwiają, to oczekiwanie je męczy.
Wielu przestaje wierzyć, że kiedyś ktoś jeszcze zasiądzie na Tronie Słońca. Być może Nieśmiertelni Królowie tak naprawdę nigdy nie istnieli, a historia została zmyślona, by dać wróżkom trochę nadziei. Są jednak i tacy, którzy głęboko wierzą w istnienie Króla Dębów i Króla Jodeł. Jeśli istnieją, da się ich znaleźć i sprowadzić do domu. Fae odzyskają swój wymiar, prawowitych władców i dawno utraconą potęgę.
Proponowane wątki∆ Plotki mówią o wiekowej wróżce, która twierdzi, że pamięta czasy opuszczenia Faelandu. Jeśli mówi prawdę, jest ostatnim żyjącym świadkiem tego wydarzenia. ∆ Biblioteka w Gdzieniebądź posiada nawet najbardziej niespodziewane woluminy. Może nawet z okresu świetności Faelandu? ∆ [Wampiry] Nieśmiertelność królów wydaje się mieć wiele wspólnego z przypadłością wampirów. Czy ich krew mogłaby zabezpieczyć was przed przemianą w niffiny? ∆ [Magicy] W każdej legendzie jest ziarno prawdy. Być może pod wieloma warstwami upiększeń kryje się prawdziwa historia powstania wróżek? Moglibyście zdobyć przewagę, jakiej fae w najmniejszym stopniu się nie spodziewają. Przesunąć Granicę Każdy wynalazek wymaga ulepszeń, wasz dar wampiryzmu nie jest wyjątkiem. Co prawda eksperyment osiągnął swój cel, potraficie korzystać z wielu różnych dyscyplin magii, ale niespodziewane efekty uboczne nie pozwalają wam osiągnąć prawdziwego potencjału. Niewielu z was świętuje pierwsze urodziny po przemianie, jeszcze mniej przeżywa pełne dziesięć lat. Zbyt wielu z was ulega przemianie w niffina by nie nazywać wampiryzmu klątwą. Stulecia badań nie przyniosły zadowalających efektów. To chyba jedyny powód, dla którego wciąż trzymacie się wróżek. Nie traktują was na równi, ale w zamian za wierną służbę oferują ogromne wsparcie w badaniach. Dla większego bezpieczeństwa i jeszcze większej potęgi jesteście gotowi wytrzymać trochę upokorzenia. Od lat uparcie szukacie sposobu na przesunięcie granicy własnych możliwości. Proponowane wątki∆ Krew wróżek przesycona jest potencjałem magicznym. Nie możecie pić jej w dużych ilościach, ale być może kryje się w niej lekarstwo na waszą przypadłość? ∆ Wierzycie, że zwiększone ryzyko przemiany wynika z tego jak zbudowane są wasze ciała. Na szczęście wampiry potrafią przeżyć bardzo inwazyjne operacje. Jaka modyfikacja ciała mogłaby wam pomóc?Zapisy na poszczególne fabuły prosimy wysyłać poniżej, według wzoru: - Kod:
-
[b]Imię postaci:[/b] [b]Tytuł fabuły:[/b] np. Nowy Wspaniały Świat [b]Rola w fabule:[/b] np. dyplomata ekspedycji, działacz na rzecz guślarzy etc. [b]Krótki opis:[/b] czym zajmuje się postać w ramach roli - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - | | | Przynależność : Brakebills Dyscyplina : Quaeromancy Zasoby : 23PD | 715$
Minjun Yun Mentalni | Imię postaci: Minjun Yun Tytuł fabuły: Krew i Zima [magicy] Rola w fabule: Szukadło Krótki opis: Pomoc w zbieraniu informacji na temat wróżek.
Imię postaci: Victor Fraser-Pierce Tytuł fabuły: Nowy Wspaniały Świat Rola w fabule: Bariery Ochronne Krótki opis: - Wzmocnienie barier ochronnych wokół azylu guślarzy - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - | | | Przynależność : Brakebills Dyscyplina : Manipulacja zmysłami Zasoby : 5PD | 1560$
Mileva Peterca Iluzjoniści | Imię postaci: Mileva Peterca Tytuł fabuły: krew i zima Rola w fabule: szukadło Krótki opis: pomoc w zbieraniu informacji na temat wróżek
Imię postaci: Mileva Peterca Tytuł fabuły: Nowy Wspaniały Świat Rola w fabule: pomocnica negocjujących (ewentualnie negocjatorka) Krótki opis: pomoc w negocjacjach z guślarzami i/lub Obieżyświatem, ewentualnie jeśli dyrektor uzna, że Mileva się nadaje, może być też wysłannikiem - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - | | | Przynależność : Fae Dyscyplina : Leczenie chorób i ran Zasoby : 5PD | 200$
Tulsi Ekspedycja | Imię postaci: Tulsi Tytuł fabuły: Nowy Wspaniały Świat Rola w fabule: medyk, badacz zachowań ludzkich, członek jednej z grup wypadowo-zwiadowczych; dyplomata. Krótki opis: Nowy świat pozostaje nieznany, informacje sprzed pięciuset lat są niewystarczające. Tulsi leczy, ale Tulsi musi też znać niebezpieczeństwa, które związane są z nowym światem. Co szkodzi wróżkom? Czy fae reagują dobrze na ludzkie jedzenie, czy niedobrze? Jakie substancje zagrażają fae? Gdzie znajduje się miejsce kultu człowieka? Dlaczego ludzie biją się po twarzach? Czy to forma powitania? Tulsi się dowie, Tulsi się nauczy, Tulsi przekaże swoją wiedzę dalej, bo Tulsi chce, aby fae były jak najlepiej przygotowane na zetknięcie się z nieznanym. Dodatkowo, jeśli zajdzie taka potrzeba Tulsi może dołączyć do grupy dyplomacyjnej, gotowe czuwać nad samopoczuciem dyplomatów oraz dostępem do melisy dla nich.
Imię postaci: Tulsi Tytuł fabuły: Krew i Zima Rola w fabule: poszukiwacz wiedzy. Krótki opis: Tulsi jest mądre, Tulsi szybko łączy fakty, Tulsi jest też głodne. Głodne wiedzy oraz doświadczeń. Biblioteka w Gdzieniebądź może wypełnić jeden rodzaj głodu. Tulsi nie jest samolubne, ale Tulsi jest zatroskane. Opiekun szarzeje. Może stare woluminy pozwolą nie tylko zagłębić się w przeszłosć faelandu, ale znaleźć sposób na opóźnienie marazmu, jaki dopada fae po ukończeniu pięciuset lat? - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - | | | Przynależność : Brakebills Dyscyplina : Transmutacja Zasoby : 23PD | 1890$
Milana Peterca Fizyczni | Imię postaci: Milana Peterca Tytuł fabuły: Krew i zima Rola w fabule: książkowy szperacz Krótki opis: Przetrząsanie bibliotek i tekstów w poszukiwaniu wskazówek o przybyszach.
Imię postaci: Milana Peterca Tytuł fabuły: Nowy Wspaniały Świat Rola w fabule: zdobywacz zaufania Krótki opis: Pomoc w negocjacjach. Mili by nie zaufali. Naprawdę? Patrzcie, jak jej się mordka cieszy na współpracę, czy te oczy mogą kłamać? Dobry policjant. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - | | | Przynależność : Fae Dyscyplina : Manipulacja żywiołem Zasoby : 9PD | 200$
Świetlik Ekspedycja | Imię postaci: Świetlik Tytuł fabuły: Nowy Wspaniały Świat Rola w fabule: Zwiadowca w sumie... Krótki opis: Zbieranie informacji o ludziach i ich dziwnych nawykach.
Imię postaci: Noeul Rim Tytuł fabuły: Nowy Wspaniały Świat Rola w fabule: Zbieracz informacji Krótki opis: Poszukuje czegokolwiek, co mogłoby naprowadzić BB na trop tajemniczego statku.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - | | | Przynależność : Fae Dyscyplina : Manipulacja roślinami Zasoby : 5PD | 200$
Absinthe Ekspedycja | Imię postaci: Absinthe Tytuł fabuły: Nowy Wspaniały Świat Rola w fabule: Badaczka flory i medycyny niemagicznej, członkini jednej z grup wypadowo-zwiadowczych. Krótki opis: Badanie świata, kultury ludzi, jakie rośliny rosną w tym wymiarze i jakie właściwości mają, badanie medycyny niemagicznej, jaką posiadają, jakie zagrożenia mogą nieść ludzie w tym wymiarze. Mogę również być negocjatorem po stronie fae i/lub wysłannikiem/łącznikiem
Imię postaci: Absinthe Tytuł fabuły: Krew i Zima Rola w fabule: Poszukiwaczka wiedzy Krótki opis: Absinthe jest bardzo zainteresowana dawnym faelandem, jak konkretnie wyglądał, jak funkcjonował, czy legenda o królach jest prawdą? Co się stało, jak weszli do świętego gaju i jak powiązane jest to z tym, co się stało z faelandem? Czy dałoby się to odkręcić bez króli, czy jednak muszą szukać nowego faelandu gdzie indziej? - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - | | | Przynależność : Wampir Zasoby : 16PD | 200$ | 0/8ZK
Lysander Ekspedycja | Imię postaci: Lysander Tytuł fabuły: Przesunąć Granicę Rola w fabule: badacz, poszukiwacz lekarstwa dla jego rasy Krótki opis: Jeszcze jako człowiek szukał lekarstwa na swoją skazę krwi, upatrując dla siebie ratunku w wampiryzmie, który przyniósł ze sobą kolejne przekleństwo - pragnienie potęgi, które niesie ze sobą niechybną zgubę dla tych bardziej podatnych, młodych duszyczek. Przepełniony bólem w związku ze stratą ukochanego popadł w szaleństwo, szukając lekarstwa dla swoich. Rozwiązanie swojego problemu widzi we krwi i magii, którą jest przepełniona.
Imię postaci: Aideen Smith Tytuł fabuły: Krew i zima Rola w fabule: poszukiwacz wiedzy Krótki opis: Zbieranie informacji na temat nowych przybyszy - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - | | | Przynależność : Brakebills Dyscyplina : Manipulacja zmysłami Zasoby : 27PD | 1000$
Munyeong Yun Iluzjoniści | Imię postaci: Munyeong Yun Tytuł fabuły: Nowy Wspaniały Świat /Krew i zima? [Bo w obu jest wspomniane o przeszukiwaniu bibliotek] Rola w fabule: Jeden ze szperaczy po książkach Krótki opis: Przeszukiwanie bibliotek pod kątem informacji o przybyszach, później o legendach fae i informacjach o nich - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - | | | Przynależność : Wampiry Zasoby : 6PD | 200$ | 0/6ZK
Cassius Ekspedycja | Imię postaci: Cassius Tytuł fabuły: Nowy Wspaniały Świat Rola w fabule: Badacz Krótki opis: Świat ludzi, choć przypomina nieco krainy skąd pochodzi, ma zdecydowanie dużo bardziej zaawansowaną technologię. Czy któraś z nich może być przydatna dla Obieżyświata?
Imię postaci: Cassius Tytuł fabuły: Przesunąć granicę Rola w fabule: Poszukiwacz lekarstwa Krótki opis: Czy ludzki świat może przynieść odpowiedź? Czy jest krew, której wampiry jeszcze nie znają, a która mogłaby pomóc w ich przypadłości? Czy wróżki mają w sobie lekarstwo? A może to ich legendy są odpowiedzią. Cassius z pewnością będzie próbował się tego dowiedzieć. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - | | | Przynależność : Fae Dyscyplina : Fosforomancja Zasoby : 16PD | 200$
Solaris Ekspedycja | Imię postaci:Solaris Tytuł fabuły: Nowy Wspaniały Świat Rola w fabule: Kontakt z Admiralicją Krótki opis: Solaris w ramach swojej roli płatnika, skutecznie odkrywa zawiłości amerykańskiej ekonomii. Łatwo się pogubić, a zrobienie broszurek dla fae nie wszystko wyjaśnia. Mężczyzna próbuje przystosować całą ekspedycję do łatwego wdrążenia się w wir współczesnego życia na ziemi. Pozostając w kontakcie z szefostwem, informuje ich jak wszystko działa i ile zasobów potrzebują, aby się utrzymać w ludzkim społeczeństwie. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - | | | Przynależność : Fae Dyscyplina : Manipulacja żywiołem Zasoby : 85PD | 200$
Perła Ekspedycja | Imię postaci:Perła Tytuł fabuły:Nowy Wspaniały Świat Rola w fabule:Badacz Krótki opis:Perła zajmuje się badaniem wody. Zwiedza miasto, szukając źródeł. Zbiera próbki, które dokładnie analizuje. Odwiedza biblioteki aby przeczytać ich zbiory. Uczy się o ekosystemie wodnym. Zagłębia temat „globalnego ocieplenia” czy rzeczywiście stanowi zagrożenie. Jednocześnie obserwuje ludzi w ich codzienności, zbiera informacje na temat ich życia. Próbuje nawiązywać z nimi relację. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - | | | Przynależność : Fae Dyscyplina : Fosforomancja Zasoby : 75 PD | 200$
Maleficent Ekspedycja | Imię postaci: Maleficent Tytuł fabuły: Nowy Wspaniały Świat Rola w fabule: Badacz Krótki opis: Zbiera informacje na temat ludzi i ich świata - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - | | | Przynależność : Brakebills Dyscyplina : Magia sukcesu Zasoby : 5PD | 200$
William W. Wright Mędrcy | Imię postaci: William W. Wright Tytuł fabuły: Nowy Wspaniały Świat (i może też Zima, choć pewnie głównie zima, patrząc na opisy) Rola w fabule: Doświadczony i Szczęśliwy Bibliotekarz Krótki opis: Speedrun biblioteki i szczęśliwe poszukiwanie książek na temat wampirów i źródeł. Językowa pomoc, gdyby wiedza nie były tylko po angielsku lub innym nowożytnym języków. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - | | | Sponsored content | - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - | |
| |